sâmbătă, 28 noiembrie 2009

For all who wish to study in England

La inceputul clasei a X-a, stateam in banca si ma gandeam ce vreau de la viata. De mic copil voiam sa devin politist, dar, in acel moment, mi-am pus intrebarea: De ce?
Cand eram mic voiam sa fiu politist pentru a ajuta lumea, dar odata cu trecerea anilor mi-am schimbat mentalitatea, insa dorinta aceasta a persistat.
Stand in acea banca am inceput sa-mi pun diferite intrebari, cum ar fi: Ce vreau eu de la viata? Ce imi place sa fac? De ce sunt capabil? etc... Filosofand a trecut timpul si uite asa eram in clasa a XI-a.
Intr-una din zile vorbeam cu o colega care mi-a spus ca tatal ei i-a recomandat sa faca facultatea "afara", hmmm, am intrat in discutii serioase cu ea si pana la urma am ajuns la concluzia: why not? In aceea zi am stat la calculator 11 ore cautand informatii despre facultatile din Anglia, cerintele lor, cum se face o aplicatie, etc...
Pe la inceputul lunii octombrie mi-am trimis aplicatiile spre universitati, 5 in numar. Am primit 4 oferte conditionate, mai astept raspuns de la una :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Motor de cautare modificat pentru gasirea informatiilor in legatura cu studiul in Anglia